Midsummer is Full of Love
Luo Tian Ran (Yang Chao Yue), a tone-deaf but determined songwriter, finds her life upended when she is forced to move out of her home. Her path unexpectedly crosses with pop superstar Jin Ze Yi (Timmy Xu), a seemingly spoiled artist with a hidden vulnerable side. Circumstances lead them to share a living space, initially clashing due to their contrasting personalities. As they spend more time together, Tian Ran begins to see beyond Jin Ze Yi's cold exterior, and a mutual attraction develops. Based on the web comic "Full House" by Won Soo Yeon, this is a 2020 Chinese romantic comedy directed by Zhang Li Chuan.