Mike & Molly Mike & Molly
In the series premiere episode, Molly hears Mike's "share" at an Overeaters Anonymous meeting. Instantly smitten, she invites him to come speak to her fourth grade class.
When Molly gets a cold before her first date with Mike, she takes some cold medication to help her feel better...with disastrous results.
Molly thinks Mike's no longer interested when he declines her invitation to come inside after their third date -- but their signals are just crossed.
Mike invites Carl on a double date when Carl becomes jealous of the time Mike is spending with Molly.
When Mike invites Molly over to his apartment, his plans for romance are interrupted by an untimely call from his mom, Peggy.