Millennials
Caught Up
Needing a way to pay their rent, Omar, Todd, Jaheem, and Travis team up with their neighbors to throw a rent party while Travis starts getting serious with his clout chasing girlfriend.
Hot in Here
Omar comes up financially after receiving an insider trading tip and Jaheem tries to shoot his shot with Carmen after an awkward encounter.
Todd blackmails Omar after discovering him in bed with Lauren. Jaheem and Mercedes try to work out their relationship when her old flame comes to town to get her back.