Molly Yeh's Magnolia Adventure
Watch out Texas -- the Midwest is coming to town! Molly Yeh and Nick Hagen set out on a Magnolia adventure for design inspiration, a custom wood piece for their home, the secret to Southern Fried Chicken, a surprise meeting with Joanna Gaines ... and fun!