Martial Arts School
The leader of an idol group, Yoon Shi Woo (Lee Hyun Woo) has recently struggled with hearing loss that doctors can’t seem to cure. One day, a fan instructs Shi Woo to attend the mysterious Moorim School, where she claims her father, the school’s dean, can heal him. While initially skeptical, Shi Woo decides to go after his company's CEO orchestrates a scandal to get rid of him. At Moorim, Shi Woo meets Wang Chi Ang (Lee Hong Bin), the illegitimate son of a wealthy Chinese businessman, who came to Moorim after meeting and developing a crush on Shim Soon Deok (Seo Yea Ji), another student who supports her blind father. As roommates, Shi Woo and Chi Ang immediately butt heads due to their strong personalities and their growing rivalry for Soon Deok's affection. However, deeper issues at play may force the two to work together for the sake of the entire school.