Mouse
A serial killer known as "Head Hunter" terrorized the city of Makhwan until he attacked a family and a child managed to survive, leading to his capture and the revelation of his identity as a married surgeon with a child on the way. Twenty-five years later, the survivor, Ramil (Krit Shahkrit Yamnam), is a police officer dedicated to chasing down criminals, including a new serial killer, the "Gold Leaf Killer," alongside fellow officer Wit (Nonkul Chanon Santinatornkul). All evidence seems to point to a doctor named Kan (Captain Chonlathorn Kongyingyong), and a violent confrontation leaves Wit seriously injured and Kan dead amidst a shocking reveal about Kan's parentage. After Wit recovers, he returns to police work, but something doesn't feel quite the same. What really happened to him – and how does it tie back to the Head Hunter killings? This is a remake of the 2021 Korean drama of the same name.