Murder Reopened
Campus Killer
Arizona State University is renowned more for its party atmosphere than for its academics. But for Fiona Yu, academics were everything. On the afternoon of August 4, 1997, she was brutally raped and killed. Four years later, criminal profiler John Yarbrough arrives in Tempe, to create the first ever psychological profile of the person who perpetrated this crime.