Music's Greatest Mysteries
Trigger, Cursed and Fate
Considering questions such as if the Beach Boys' Dennis Wilson triggered Charled Manson; whether Post Malone is cursed by the world's most haunted object; if a failed audition saved Faith Hill's life.
Exploring whether or not Michael Jackson create a gang truce; if Nickelback got the last laugh; and if Rosanna Arquette is the ultimate '80s muse.