My Big Fat Fabulous Life My Big Fat Fabulous Life
Since teaching dance has not led to weight loss, it's time to take things up a notch with a personal trainer. And her mom's suggestion that Buddy is "the one" has Whitney questioning everything.
A poor body image has prevented Whitney from going to the beach for almost 20 years. And while her insecurities have never been higher, she wants to overcome her fears with an epic return in a bold bathing suit.
While her parents prepare for their big wedding anniversary, Whitney entertains the idea of a fling with an old friend. But trouble brews when he shows up to the party and meets Buddy.