My Girlfriend is the Man!
University students Yun Jae (Yoon San Ha) and Ji Eun (Arin) are about to take their first romantic trip together when the unthinkable happens – overnight, a mysterious family trait causes Ji Eun to transform into a man! Now, "Ji Hun" (Yoo Jung Hoo) must convince Yun Jae that he's the same person he's known all along, and while Yun Jae is initially suspicious and concerned, he eventually realizes that Ji Hun is telling the truth. While Yun Jae and Ji Eun struggle to deal with the situation, popular female student Min Ju (Chuu) decides it's time to act on her own crush on Yun Jae since Ji Eun is nowhere to be seen. Will Ji Hun manage to find a way to transform back into Ji Eun, and will Yun Jae and Ji Eun's relationship survive this? This drama was based on the web comic of the same name by Massstar.