My Happy Divorced Life
Kazuha Ono (Rin Takanashi), a 35-year-old seasoned editor at women's fashion magazine Zeal, has her world shattered when she discovers her husband's workplace affair. After divorcing him, she struggles to maintain composure at work, unexpectedly revealing her marital breakdown during a staff meeting. Kento Mitsui (Keito Tsuna), a 22-year-old new employee who initially wanted to work on a comic magazine, finds himself at Zeal without genuine interest in fashion. As Kazuha becomes his mentor, Kento develops romantic feelings for her. Complicating matters, Kazuha's husband attempts to reconcile as his new relationship crumbles, leaving her torn between potential new love and her past. This is a 2023 Japanese drama series directed by Nomura Nao and Yamaguchi Yuuya.