My Taste of Hong Kong My Taste of Hong Kong
Dominic Lau and star-stylist Kevin Mayao show Korean beauty guru Jeniffer Kim why Hong Kong, a city packed with glamour and creative energy, is one of Asia's top fashion capitals.
Dominic Lau and actress Shermon Tang give Indonesian celebrity Nazyra C. Noer, her husband and their son a taste of why Hong Kong's street markets and opera houses bring out the performer in everyone.
Dominic Lau joins forces with LED artist Teddy Lo to light up the imaginations of Filipino street artist Kris Abrigo and illustrator Soleil Ignacio and to give them a taste of why Hong Kong is every designer's dream destination.