Nash Bridges
Pressured in his personal life by his wife, who has filed for divorce, Nash is under equal pressure at work as he goes undercover to break up a multi-million dollar bogus computer chip ring.
When Inspector Harvey Leek vanishes while on his way to an undercover meeting with Russian gangsters, Nash has to determine if there has been foul play.