Naughty Boy
Tae Jung (Ji Seung Hyun), a dedicated lingerie designer at a large company, frequently faces misunderstandings due to his professional research. Arum (Kim Ye Won), who runs a small online lingerie design business from her bedroom, encounters Tae Jung in a series of awkward and comedic situations. Despite initial tensions and misconceptions about each other's intentions, they gradually discover a shared passion for designing women's undergarments. As they navigate professional challenges and personal misunderstandings, Tae Jung and Arum begin to develop an unexpected connection. This is a 2018 South Korean web drama series exploring the humorous world of lingerie design.