Never Ever Do This At Home
Wilson and Sousa test common household warnings by doing exactly what each warning says not to do. They set off fireworks indoors, build and use a walk-in microwave oven, and toss a propane-filled cooking canister into a fire.
Wilson & Sousa ignore the "never play with your food" warning & test which foods are most flammable. They also test "never play baseball indoors" "never cook eggs in their shell in the microwave" & "never play with electricity."