New Kids in the Wild
Chinga The Lion Cub
In South Africa's Greater Kruger Park, a lion cub finds her place in the wild under the guidance of a devoted father, a fierce mother and a playful sister.
Enter Brazil's Serra da Capivara at the beginning of the dry season as a troop of capuchin monkeys welcomes its newest member; explore the forest alongside the curious baby, who faces threats from predators, food shortages, and even the wild climate.