No Traces No Traces
Desi and Cata find a body in the mansion they just finished cleaning. Horror. Panic. The police arrive. Wait a minute! Did a gypsy woman and a Mexican immigrant just clean up a crime scene? They’re the perfect culprits. Now they have to escape from the police. And also from Russian hitmen, a family of millionaires and an ex-husband with a mariachi band. Let's see how they get out of this mess.
Bamboleo
Desi and Cata discover the corpse of a woman inside the mansion they just cleaned. Terrified, they run away from some Russian hitmen and realize they accidentally took a bag full of money with them.
Desi and Cata try to return the money to the Russians, but they want something more: their heads. Desperate, they ask Irene for help, the cop on the case, who’s also Desi’s ex-girlfriend.
Irene can’t help the ladies due to her history with Desi, so Cata decides to go back to Mexico with Ubaldo. But the cop traced their tracks, so escaping the country becomes mission impossible.
The ladies decide to interrogate Eduardo Roselló, but everything goes south when the police discovers that Irene has been helping the suspects... and also when the Russians find Cata and Desi again.
After escaping from the Russians again, and with Irene detained at the precinct, the ladies and Ubaldo find refuge at Club Dakota, a roadside club. There they discover something that could change everything.
Desi, Cata and Irene, together once more, have to prove that Eduardo Roselló killed his sister. But Eduardo has his own plans to blackmail Néstor and pin the murder on him.