Join Mathilde Gremaud in her most successful season yet as the elite freeskier chases victories, faces setbacks and redefines dominance. Discover the true cost of success when the stakes are high.
Staying on top
Following her best season, freeskier Mathilde begins the 24/25 campaign aiming for more podium finishes to stay on top.
Strength of mind
Mid-season 23/24, freeskier Mathilde faces a tough choice: sacrifice her season for personal reasons or pursue her dream of winning the overall World Cup.