O.J. Simpson: Blood, Lies & Murder
Tom Lange, the LAPD lead detective on the O.J. Simpson double murder case, discusses evidence that was left out of trial by the prosecution; a look at Tom Lange's personal 450-page journal and photos and videos from firsthand participants.