On A Starry Night
Suzu Yukimiya (Yuriko Yoshitaka), a 35-year-old obstetrician, relocates to a small seaside town after losing her job at a major hospital due to a lawsuit. Feeling frustrated with her mundane life, she goes camping alone one night and encounters Issei Hiiragi (Takumi Kitamura), a deaf young man who unexpectedly kisses her. Despite their initial chance meeting and significant age difference, fate continues to bring them together. As Suzu struggles with her professional disappointments, this unexpected connection offers her a potential path to personal renewal and unexpected love. "On A Starry Night" is a 2023 Japanese drama series directed by Fukagawa Yoshihiro and Yamamoto Daisuke.