On the Clock
NFL legends Archie, Peyton and Eli Manning evaluate and mentor future Sunday signal callers ahead of the biggest night of their football lives.
Will Levis attends the Manning Passing Academy and showcases why many say he has the biggest arm in this year’s QB class. During his final season at Kentucky, Will keeps in touch with Archie, and Peyton spends some one-on-one time with Levis as he...