One Way Out
The young Juliana finds comfort in a virtual friendship that upends her life. Meanwhile, a party involving foreigners ends badly.
Businessman Gerardo finds himself cornered by blackmail and must abandon one of his major projects. Then, Juliana meets Manolo.
Juliana is in danger, but Andrés risks everything to save her. Meanwhile, her parents report her disappearance.
Juliana manages to break free from Manolo's claws, while her father, Carlos, takes drastic measures to find her whereabouts.
Andrés uncovers Marucha's true motives, and the criminal Ganso sparks a gang war to free his brother.
Marucha suffers the consequences of Juliana's disappearance, as the latter learns more about Andrés's past.