Operacion Pacifico
Amalia Ortega - wife, mother and captain of the police’s Secret Intelligence Unit - will jeopardize her career, life and family in an attempt to capture “El Guapo,” a mysterious and powerful Mexican drug lord. Together with DEA Agent Bradley Jones and Mexican Colonel Gabriel Pedraza, Amalia discovers the intricate network of corruption and secrecy that have made El Guapo a mystery for years. The investigation takes them through several regions of Colombia and Mexico while facing a long list of enemies before finally reaching the Sonoran Desert, the epicenter of the power of El Guapo and the location where he ends up exposing his identity.
The narcos have Amalia and her team surrounded; the Doctor is a valuable asset to get to other bosses; Mayor Vargas wants to get the captain out of the way.
In Tumaco, the Barbi is about to recognize the captain; she only has one way to hide.