Parlement
Politics are no laughing matter, but in this satire, the entire European Parliament is a joke. New assistant Samy fumbles his way through reports and amendments, his boss literally runs away from work, and grown officials throw ragers over Brexit.
Never Got Any Reports
It’s Samy’s first day as an MEP assistant in the European Parliament. He has no idea what he’s doing, his boss is even more clueless, and he’s already tasked with drafting regulation amendments. But first he’ll have to learn what an amendment is.
After Samy’s amendment on shark finning sparks quarreling between the parties, he must seek the help of his difficult-to-please political adviser, Maurice. But when they go after the same woman, Samy could make his first political enemy.
Samy, Rose, and Torsten organize a conference to raise awareness for shark finning. They invite a high-profile EU Commissioner as a celebrity speaker for the event, and she ends up breaking Samy’s heart.