Peaceful Property
After his wealthy grandfather's death, Home (New Thitipoom Techa-apaikhun) returns to Thailand to handle his newly-inherited family properties. Home intends to sell off the properties, but finds that every single one is haunted by ghosts, and no one's willing to buy them. Things aren't looking good, until he comes across a viral video filmed by aspiring TikToker Pangpang (Jan Ployshompoo Supasap) featuring her brother Peach (Tay Tawan Vihokratana), who gained the ability to see ghosts after a near-death experience. Home, along with Attorney Kan (Mook Worranit Thawornwong), seeks out Peach to help exorcise the ghosts from the properties. Peach, who has become a recluse after realizing his new ability, is reluctant, but eventually agrees to help out. Will this unconventional ghostbusting team manage to succeed?