Scent of a Woman
Lee Yeon Jae (Kim Sun Ah), a timid, unmarried woman in her mid-30s, is given a devastating diagnosis: terminal cancer with only six months to live. Fed up with her mundane, exploited life as a travel agency employee, she quits dramatically and embarks on a mission to live her remaining days to the fullest. Yeon Jae creates a bucket list, transforming herself into a vibrant, confident woman, eventually taking her first trip alone to Okinawa. There, she unexpectedly meets Kang Ji Wook (Lee Dong Wook), a handsome but jaded company heir – and her former boss’ son. As they navigate a whirlwind romance, Yeon Jae keeps her secret, determined to experience true love and joy before time runs out. But how long can she hide the truth from the man who is falling deeply in love with her?