Pinkalicious & Peterrific (ASL)
Pinkalicious is a one-of-a-kind, pinkatastic girl who is an artist at heart! This animated series follows Pinkalicious Pinkerton and her brother Peter as they explore Pinkville and imagine creative possibilities everywhere they look. Pinkalicious & Peterrific encourages children ages 3-5 to engage in self-expression and creative arts, covering areas such as music, dance, theater and visual arts.
Fairy House/Pinkabotta & Peterbotta
Fairy House- Pinkalicious and Peter build a fairy house to attract the Springtime Fairies. But when the fairies turn out to be noisy roommates, they decide it’s probably best if they find the fairies a better home./ Pinkabotta and Peterbotta- Pinkalicious and Peter try their hand at being inventors and create Robotta, a robot that can move, talk, and most importantly, clean.
Slumber Party/Puptastic
Slumber Party- Pinkalicious hosts a Princess of Pink slumber party./ Puptastic- Pinkalicious is ecstatic when Mr. and Mrs. Plum let her puppy-sit Pinky, their adorable poodle.
Invisible Band- It’s the day of the Pinkville Parade and the whole marching band has gotten sick! / Best Pink Present- It’s Daddy’s birthday and Pinkalicious wants to get him the most pinkatastic gift ever.
Dancing Shoes- Pinkalicious tries on a mysterious pair of shoes. But after she puts them on, she can’t stop dancing! / No Honking- Peter has a new song to share with everyone. Only no one seems to be interested.
The Sand Place- There's a sand castle competition and Pinkalicious can't wait to build her very own sand palace./ Zoo Day- Pinkalicious and her family head to the Pinkville Zoo for a teddy bear picnic.