Pirata & Capitano
The Sunken Ship
Pirata locates a shipwreck with Capitano's help, but she won't heed Capitano's warnings about exploring it right away.
Pirata and Capitano race to be the first to land on an island so they can name it, but a mysterious third pirate is also after the naming rights.
Pirata delivers a package of fireworks to a party for Inky, but is forced to take a shortcut through stormy seas to make it on time.