Planet Earth: Asia
Above the Clouds
Asia is the most mountainous continent on earth; from the tropical south to its barren centre, its highest places are home to some of our planet's most remarkable wildlife.
In the remote reaches of Asia's frozen north, creatures must overcome unique challenges, finding exceptional ways to thrive in a hostile world that pushes life to its very limits.