Because of Meeting You
Zhang Guo Guo (Sun Yi) is a bubbly young woman raised by Wang Ai Yu (Guo Hong) in a small town, working at the family wonton shop. Unbeknownst to her, she is actually the daughter of a famous embroidery workshop owner. Her adoptive sister, Zhang Yu Xin (Wu You), becomes an apprentice to Guo Guo's biological mother, Xu Hui Jie (Pan Yi Jun), and studies design overseas. As Guo Guo's unique embroidery talents emerge, she works to earn a chance at her father's workshop. The sisters become professional rivals and compete for the love of two brothers, Li Yun Kai (Deng Lun) and Li Yun Zhe (Dai Chao). This is a 2017 Chinese drama series directed by Zhou Xiao Peng, featuring a special 45-minute episode version.