Possessed
Detective Kim Nak-cheon crosses paths with spirit medium Hong Seo-jeong as they both chase suspects.
Seo-jeong gives Pil-seong fashion advice and brings him to meet one of her friends.
Pil-seong insists Seon Yang-u is the right suspect and detains him despite his coworkers' doubts.
A trip to the theater scares Seo-jeong; Pil-seong finds evidence leading to Hwang Dae-du.
Pil-seong's colleagues try to convince him to let go of the past; Seo-jeong calls in a favor to help her mother.