Profugos
Series Premiere. Four men recruited to transport drugs from Bolivia to Chile become fugitives when they are ambushed.
The fugitives hide out in Valparaíso, and from there make arrangements for their escape. They take hostage the only survivor of the gunfight: Iván Aguilera, son of Cacho Aguilera,who may be responsible for the deaths of the fugitives relatives.
Inspector Oliva's betrayal becomes known and the fugitives exchange hostages with Cacho Aguilera. However, one of the parties does not get what was agreed upon, which provokes a war that is only just getting started.