Project Dad
Project Dad follows comedian Donnell Rawlings, actor Daniel Cosgrove, and DJ Skribble as they step out of the spotlight and into the role of Mr. Mom. They must balance chores, parenting and their busy careers - with no moms, no help, no mercy! Featuring appearences by Dave Chappelle and Lil Jon.
Mom's Away, The Dads Will Play
Showing the kids that moms aren't the only ones who know how to have fun, the dads take a walk on the wild side.