Proof
Exploring the sinister underbelly of Europe, this compelling Irish thriller follows a journalist (Finbar Lynch, Suffragette) who discovers a link between the murder of a car thief and a network of human traffickers that reaches to the heights of government power. Also starring Orla Brady (Fringe) and Sidse Babett Knudsen (Westworld).