Psych Psych
A widow of a notorious bank robber comes to Shawn and Gus for help. Her husband's dangerous accomplices have just been released from prison and will come after her with the false assumption she knows where the money is hidden. She now needs Shawn to contact her husband's spirit to find the cash before the robbers find her.
When Shawn is the only one to realize a suicide is in fact a murder, he keeps himself on the case by insisting he's getting information from the sole witness: the victim's cat. It soon becomes apparent that a string of recent suicides may in fact all be murders, and Shawn must "channel" the cat and catch the killer before he can strike again.