Queen of the Oil Patch
Massey Whiteknife and his resilient, take no prisoners, alter ego Iceis Rain embark on a yearlong journey of healing through reconnection. For Massey, this means confronting childhood traumas while Iceis immerses herself in creating a new album. Massey and Iceis unreservedly share what it takes to battle personal demons, while continuing to challenge the status-quo as a two-spirit trailblazer.