Rainkissed Fate
After a blind date and one-night stand six years ago, heiress Bu Yan (Chen Fang Tong) became a mother to twins. However, one of her children is diagnosed with leukemia, and his treatment requires compatible blood from a close relative. Bu Yan unexpectedly crosses paths with the twins' father, boxer He Yu Chen (Dai Gao Zheng), whose career took a nosedive after a match-fixing scandal. Desperate to secure a blood match for her ailing son, Bu Yan proposes a contract marriage with He Yu Chen, intending to keep her true motives hidden. However, as they spend more time together, their relationship begins to change, forcing them to confront long-buried misunderstandings and bring their pasts to light.