To Fly with You
Shen Zheng Yi (Song Zu Er) is passionate about ice skating, despite never having trained professionally and facing her mother's strong opposition. She joins an ice skating club and begins training under Zhuang Yue (Wang An Yu), a promising figure skater. The training proves physically and mentally challenging, but Zheng Yi's determination and natural talent gradually emerge. As she builds her skills, a deeper connection develops between her and Zhuang Yue, who is also inspired by her passion. With a crucial competition approaching and her mother still attempting to discourage her dreams, Zheng Yi must overcome multiple obstacles to pursue her goal of becoming a champion short-track speed skater. This is a 2021 Chinese drama series directed by Sha Wei Qi.