ReBoot
Bob, a guardian from the Super Computer, helped by his friends Dot, Enzo, and dog Frisket, defend the digital city of Mainframe from evil computer viruses that seek to dominate the city and infect the entire net.
Megabyte threatens to harm Guardian Bob's new friends, Dot and Enzo, when Bob refuses to do him a mysterious favor.