The Great Courses Signature Collection
In this course, you’ll learn about the diversity of dinosaur species; the fossils that reveal the dinosaurs’ world; dinosaurs’ remarkable lifestyles; cutting-edge methods in paleontology; and the other amazing animals that lived alongside the dinosaurs. These lectures offer you a breathtaking view of the panorama of life on our planet.