Restaurant Stakeout
From the Top Down
Restaurant czar Willie Degel heads to Firefly restaurant in Las Vegas to answer the owner's plea for help. His team of surveillance pros equips the restaurant with hidden cameras and microphones to find the root of the problem.
Party All the Time
Willie Degel puts his skills and knowledge to the test at Lexington Grille and Pub in Bardonia, New York, where he tries to save the restaurant from total collapse by reining in the party-hearty ways of an out-of-control staff.