Undercover Chef
Executive chef and restaurateur Mark Estee sets up hidden cameras and goes under cover to reveal the shocking truth behind a restaurant's failure to thrive.
Getting Naughty at NautiFish
Chef and restaurateur Mark Estee heads to Missouri to meet with the owner of NautiFish, a lakeside restaurant that is struggling to stay afloat. Mark sets up hidden cameras to reveal the shockingly naughty truth behind this restaurant's failure to thrive.
Unlucky Charm
Chef Mark Estee travels to Pensacola, FL, to help O'Riley's, an Irish pub that is down on its luck after converting to a restaurant. While undercover, Mark finds a power struggle playing out behind the scenes and a staff on the brink of rebellion.
Chef Mark Estee visits Saw Mill Tavern in New York, where a conflict between the owner and his head chef is jeopardizing the future of the restaurant. While Mark is undercover, he makes a shocking discovery that forces him to shut down the restaurant.
Fatty Patty's in Panama City Beach, FL, is on the brink of shuttering its doors for good. When Chef Mark Estee goes undercover, he discovers that the quality of food has deteriorated, and the relationship between the owner and her staff is in shambles.