Rob the Robot
The galaxy's most curious and adventurous robot, Rob, explores wondrous planets with his friends Ema, the alien linguist, TK, the walking toolkit and Orbit, the quirky artist, in this animated preschool series full of fun and laughter.
When the flower Orbit is painting starts to wilt, Rob and crew head to the Garden Planet to search for a replacement.