Rock My RV with Bret Michaels
Rock My RV follows legendary rocker Bret Michaels as he leads his handpicked, insanely talented design/build team as they transform ordinary RVs into the most outrageous, bad-ass, 21stCentury mobile mansions on the road.
Bret and the team struggle to transform a family's beat up, 20-year-old RV into a rolling tribute to their late son and the ultimate party RV, complete with a rooftop deck and exterior theatre projection TV.