Rosario Tijeras
Rosario Tijeras is a beautiful, yet deadly assassin with a thirst for revenge. In a world full of violence, she stops at nothing to serve justice.
As doctors try to save Rosario’s life after being shot, they make a shocking discovery. Meanwhile, Antonio recalls when they met five years earlier.