Running Russell Simmons
Rapper TI meets with Russell and Sagen, wearing a very short skirt, behaves inappropriately. Meanwhile Simone decides to do a PETA demo naked in Times Square.
Russell’s annual 4th of July Party is just days away and he tasks Piper with getting Amber Rose to be the celebrity blogger for the night, but when Amber refuses to go to the party, looks like Piper could lose her job.
Russell’s 4th of July party comes to a close and the team gets a visit from Courtney Love and the chance to put on an Argyle Culture fashion presentation for Macy’s.
Russell and team head out to LA to launch their Def Jam Rap Star game and to visit Russell’s kids. Simone begins to search for ways to embrace life to its fullest, including pole dancing with Aubrey O'Day.
As the team plans for their biggest celebrity filled charity party of the year, Art for Life, the interns work hard to impress, competing for the one job available at the end of the summer.