Satisfaction
Adriana tries to convince Neil to continue his secret life while Grace struggles to rejoin the working world.
...Through Competition
Neil brokers a deal with Simon while Grace enlists her sister's help to reconnect with her artistic side.
Neil tries to remake his public image to atone for a past mistake while pressures at work push Grace to make an impulsive decision.
Neil is met with an unusual proposition while Adriana digs deeper into his home life.