Save Me
After sharing their struggles with the pastor of the local church, Father Baek Jung-ki offers them a place to live. Im Sang-jin can't deal with bullying at school and commits suicide.
Three years after Sang-jin's death, four former classmates see Sang-mi in a passing car. She is only able to whisper two words: save me.