Saved by the Bell Saved by the Bell
California Governor Zack Morris closes low-income high schools, relocating the affected students to Bayside, the richest school in the state; the new students give the oblivious Bayside kids a much-needed reality check.
Aisha challenges Jamie's spot on the football team; Daisy and Mac butt heads over an assignment.
After a theft at Bayside, a Douglas student becomes a suspect; Mac and Jamie fall for the same girl.
Slater and Aisha have to toughen up the Bayside football team; Jessie takes Daisy under her wing.
DeVante is put on trial after a student says he pushed him; Mac becomes a payphone.