Scavengers Reign Scavengers Reign
After their deep-space freighter is damaged, the stranded crew of the Demeter must fight to survive on a beautiful yet dangerous planet.
As a storm rages, Sam and Ursula set out to find the Demeter, while Azi and Levi seek shelter. Meanwhile, Hollow helps Kamen revisit old memories.
While Ursula bears witness to a transformation, Azi struggles with Levi's ever-changing personality as she tries to survive a deadly stampede.
Alone and in pursuit of Sam, Ursula resorts to desperate measures, while Kamen continues his hunt amid Hollow's demands.
After an encounter with another survivor, Kamen considers the weight of his actions, while Azi experiences a change of heart.
While Ursula faces an all-too familiar adversary, Azi and Levi find themselves pitted against a formidable new foe.